۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۶۱۰۷۱۷
حجت الاسلام والمسلمین کلانتری در گفت وگو با رسا:

اقدامات ترامپ تأثیری بر مقاومت ملت ایران ندارد | غربگرایان بیدار شوند

اقدامات ترامپ تأثیری بر مقاومت ملت ایران ندارد | غربگرایان بیدار شوند
نماینده خبرگان با بیان اینکه عملیات سرنگونی پهپاد آمریکایی نشان داد اقدامات زورگویانه آمریکا تأثیری بر مقاومت ملت ایران ندارد، گفت: غربگرایان بیدار شوند.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر کلانتری نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط نیرو هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تبیین پیام های این اقدام در عرصه بین المللی و داخلی پرداخت و گفت: این اقدام در عرصه بین الملل حاوی پیام اقتدار و تکیه بر توانمندی های درونی است.

وی ادامه داد: سرنگونی پهپاد آمریکایی نشان داد که تهدیدات چندین ساله آمریکا و اقدامات عجیب و زورگویانه ای که از آقای ترامپ سر می زند، هیچگونه تأثیری بر روحیه مقاومت و استکبار ستیزی ملت ایران ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین کلانتری با اشاره به اینکه امروز مردم کشورهای مرتجع عربی نسبت به عزت و اقتدار ملت ایران حسرت می خورند، عنوان کرد: اتفاقات اقتدار آمیزی همچون دیدار مقتدرانه رهبر معظم انقلاب با نخست وزیر ژاپن و اسقاط پهپاد آمریکایی که اخیرا رخ داده، به مایه غبطه و حسرت مردم سایر کشورها تبدیل شده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: امروز مردم کشورهای مرتجع عربی به ملت ایران برای دارا بودن از نعمت وجود رهبری حکیم و فرزانه و نیروهای مدافع امنیت ملی حسرت می خورند.

وی به پیام عملیات سرنگونی پهپاد آمریکایی به غرب باوران و غرب محوران در داخل کشور اشاره و بیان کرد: کسانی که طرفدار دیپلماسی مذاکره هستند باید متنبه شده و به جای نگاه به غربی ها بر توانمندی های درونی خودمان تکیه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین کلانتری عدم روحیه جهادی و خودباوری را زمینه ساز مشکلات اقتصادی دانست و گفت: امروز مسؤولان باید از وجود روحیه جهادی در عرصه های نظامی و امنیتی درس عبرت گرفته و در زمینه های اقتصادی و سایر عرصه های کشور نیز به صورت جهادی و با تکیه بر ظرفیت های داخلی عمل کنند./841/ت302/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 6
حسین ثالث موید
ارسال نظرات